وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: به فینال لیگ قهرمانان خواهیم رسید

 

به نقل از سایت یوفا، توماس مولر معتقد است با اینکه نتایج خوبی در بوندسلیگا کسب نکرده اند ولی می توانند دوباره به فینال لیگ قهرمانان این فصل صعود کنند.

مهاجم 21 ساله بایرن گفت: "با اینکه شرایط سختی داریم ولی می توانیم دوباره به فینال راه پیدا کنیم. ما در فصل گذشته در فلورانس و منچستر شرایط سختی را داشتیم. به خصوص شکست 3 بر 0 برابر منچستر در نیم ساعت اول بازی ولی ما روحیه خود را حفظ کردیم و توانستیم به فینال برسیم. ما در این فصل در لیگ قهرمانان بسیار عالی نتیجه گرفتیم و باید از نظر روحی شرایط خوبی را برای خود رقم بزنیم زیرا در بازی های یک چهارم نهایی و پای فینال ممکن است با بهترین تیمهای اروپایی مواجه شویم. ما در شرایط دشواری قرار داریم و اوضاع برایمان زیاد خوب پیش نمی رود ولی من سعی می کنم آرامش خود را حفظ کنم. این طبیعی است که نتوانیم عملکردی را که در جام جهانی داشتیم در لیگ نیز تکرار کنیم زیرا بعد از جام شما می خواهید به شرایط زندگی عادی بازگردید و این به خصوص برای بازیکنان جوان زیاد تجربه شده است ولی من هرگز نخواستم که از فرم خارج شوم و اجازه نخواهم داد تا عملکرد من مورد انتقاد قرار گیرد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد