وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال چندان مایل به خرید نویر نیست

 

باشگاه بایرن مونیخ، قهرمان فصل پیش بوندسلیگا آماده ارائه پیشنهاد برای خرید مانوئل نویر، دروازه‌بان شالکه در تابستان جاری است. اما لوئیس ونگال هنوز چراغ سبز این انتقال را نشان نداده است.

بیلد گزارش داده که مرد هلندی می‌خواهد در پایان فصل جانشینی برای هانس یورگ بوت بیابد، اما نسبت به مقامات بالاتر بایرن چندان درباره عملکرد نویر متقاعد نشده و ترجیح می‌دهد توماس کرافت، دروازه‌بان دوم بایرن را در تیم ارتقا دهد.

بایرن به گلزن‌کرشن رفته تا با شالکه، تیم دوم فصل پیش دیدار کند ولی ونگال قصد ندارد توجه خاصی به دروازه‌بان شماره یک آلمان داشته باشد.

او گفته است: «به مانوئل نویر همانطور نگاه می‌کنم که به دیگر بازیکنان حریف. در هر حال من خیلی به تیم حریف توجه ندارم و ترجیح می‌دهم روی تیم خودم تمرکز کنم.»

نویر 24 ساله در این فصل دروازه‌بان اصلی شالکه بوده و رکورد بیشترین حضور پیاپی در بوندسلیگا را دارد. او مورد توجه منچستریونایتد هم هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مریم شنبه 13 آذر 1389 ساعت 18:36

واقعا متاسفم
راستی یه چیزی!
من می دونم علت ناکامی های بایرن چیه!
می خوای بدونی؟!

تازه افتاده روی دور کام که!
بگووووووو!

گل مریم یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 19:20

بازم می خوای بدونی؟!
اول خودت نظرت رو بگو

آره بگوووو!
نظر من کلا اینه که امسال سوم میشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد