وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دانیل فان‌بویتن: من روبات نیستم

 

میتوان گفت دانیل فان‌بویتن در بهترین فرم خود به سر نمی‌برد. این بازیکن 32 ساله در دیدارهای اخیر خوب نبوده و باعث شده پرسش‌هایی درباره حضور او در ترکیب ثابت بایرن مطرح شود.

فان‌بویتن گفته باستین شواین‌اشتایگر هم دو سال پیش این تجربه را داشته: «من انسان هستم و روبات نیستم. می‌توانم خودم را با باستین شواین‌اشتایگر مقایسه کنم که زمانی دوران دشواری را گذراند. البته که دردناک است، اما بی‌دلیل نیست. اگر خوب بازی نکنم نمی‌خواهم برایم حس ترحم داشته باشند.»

او در دیدار مقابل اینتراخت فرانکفورت در هفته گذشته دو اشتباه مرتکب شد و در بین دو نیمه تعویض شد. با بازگشت هولگر بادشتوبر از مصدومیت، احتمال حضور فان‌بویتن در ترکیب اصلی کاهش می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد