وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمرینات بایرن پیش از دیدار برابر شالکه

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ در شرایطی که دمای هوا زیر صفر بود و آسمان مونیخ برفی است بایرن تمرینات خود را پیگیری میکند تا بتواند نتیجه مناسبی را در هفته 15 بوندسلیگا در زمین شالکه بحران زده کسب کند. 

لوئیس ونگال برای این دیدار 20 بازیکن در اختیار دارد و از نکات مهم این تمرین میتوان به بازگشت میرو کلوزه پس از سه هفته مصدومیت اشاره کرد.

پس از پیروزی برابر فرانکفورت و صعود به رتبه پنجم جدول فیلیپ لام معتقد است که بازیکنان باید تمام تلاش خود را در این سه هفته باقی مانده تا تعطیلات زمستانی انجام دهند تا بلکه فاصله امتیازی با صدر جدول کاهش دهند.

بایرن در حال حاضر 14 امتیاز از دورتموند صدرنشین فاصله دارد فیلیپ لام میگوید: "تکرار قهرمانی لیگ در دستان خود ماست اگر بتوانیم در ادامه بازی ها حداکثر نتایج را کسب کنیم میتوانیم فاصله ایجاد شده را کاهش دهیم و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد."

بایرنی ها تمرینات خود را با جدیت و شادابی انجام میدهند و امیدوارند تا بتوانند در برابر تیم بحران زده شالکه با حداکثر امتیاز به مونیخ بازگردند. ماریو گومز میگوید: "ما امتیازات زیادی را در خارج از خانه از دست دادیم و این نباید دوباره برای ما تکرار شود. ما در چند هفته اخیر فوتبالی را بازی کردیم که مربی میخواست شاهد آن باشد و بسیار خوب بودیم."

بایرن شنبه برابر شالکه بازی سختی خواهد داشت به خصوص که با شکست 5 بر 0 هفته گذشته، آنها برای جبران نتیجه و به هدف پیروزی و کسب مکانی بهتر از 15 جدول به میدان می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد