وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولویت هیئت مدیره، تمدید قرارداد شواینی

 

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ درنشست عمومی سالیانه باشگاه، قبل از شروع مراسم و با ورود شواین اشتایگر سالن استادیوم المپیک مونیخ به یکباره غرق در هیجان و تشویق حاضران شد و شواینی مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

هافبک 26 ساله بایرن تا سال 2012 با این باشگاه قرارداد دارد و تمدید قرارداد درازمدت با او از اهداف مهم هیئت مدیره بایرن به حساب می آید. او اکنون مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی به خصوص منچستریونایتد و چلسی قرار گرفته است.

کارل هاینس رومنیگه در نشست 30ام نوامبر گفت: "اجازه بدهید تا به طور واضح موضع باشگاه در مورد اشتایگر را اعلام کنم، هدف ما توافق برای تمدید قراردادی درازمدت با شواینی است." با اعلام این خبر از سوی رئیس باشگاه جمع 2807 نفره حاضران به وجد آمده و رومنیگه را مورد تشویق قرار دادند، او اضافه کرد: "ما با لوئیس ونگال به توافق رسیدیم تا شواین اشتایگر تا پایان قرارداد خود بایرن را ترک نکند."

قرارداد اشتایگر در 30 ژوئن 2012 به پایان می رسد. شواین اشتایگر در سال 1998 به بایرن پیوست و قهرمان زیر 17 و 19 ساله های آلمان همراه بایرن مونیخ شد. سپس او قراردادی حرفه ای با باشگاه امضاء کرد و توانست 5 بار قهرمان بوندسلیگا و نائب قهرمانی در جام باشگاههای اروپا را بهمراه بایرن بدست آورد. او در یکی از بزرگترین باشگاههای اروپا حضور داشته است.

رومنیگه می گوید: "او در دو سال گذشته عملکردی بسیار عالی داشته است. او یکی از بهترین های بایرن و تیم ملی آلمان است و یکی از ارکان حیاتی در موفقیت های فصل گذشته و این فصل بایرن است."

پس از تمدید قراداد دراز مدت با فیلیپ لام، توماس مولر، بادشتوبر و فرانک ریبری اولویت اصلی بایرن توافق با شواین اشتایگر است. رومنیگه افزود: "من بسیار امیدوارم تا یک راه حل مناسب بین شواینی و باشگاه پیدا شود."

شواین اشتایگر به تازگی در مورد آینده خود گفته بود که تا کریسمس نمیخواهم در مورد گزینه های پیشنهادی فکر کنم.

در نشست روز گذشته اولی هوینس در سخنرانی خود یک پیام شخصی نیز برای هافبک 26 ساله بایرن داشت: "من میگویم باستین؛ این برای ما به عنوان باشگاه بسیار مهم است که شما در باشگاه بمانید." پس از قرائت این بیانیه حاضران ایستادند و به تشویق ستاره تیم و تمجید از جدیت مدیران باشگاه جهت نگه داشتن او پرداختند.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 14:40

قربونش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد