وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برگزاری نشست عمومی سالیانه باشگاه بایرن مونیخ

 

بایرن مونیخ در فصل موفق 10-2009 توانست 2.9 میلیون یورو سود خالص داشته باشد این مطلب سه شنبه در نشست سالیانه باشگاه اعلام شد. بایرن فصل گذشته قهرمان دو جام داخلی در آلمان (بوندسلیگا و لیگا پوکال) و نایب قهرمان جام باشگاههای اروپا شد.

گردش مالی باشگاه در حدود 312 میلیون یورو بوده است که تقریبا حدود 16 درصد نسبت به فصل گذشته (268.7 میلیون یورو) افزایش داشته است. پس از کسر مالیات و کسورات قانونی سودی معادل با 2.9 میلیون یورو در فصل موفق گذشته برای باشگاه به دست آمده است که رکوردی جدیدی برای بایرن محسوب و نسبت به فصل 09-2008 (2.5 میلیون یورو) رشدی 20 درصدی مشاهده میشود.
درآمدهای فصل گذشته بایرن بدون در نظر گرفتن مالیات و کسورات بالغ بر 61.2 میلیون یورو بوده است.
کارل هوپفنر مدیر امور مالی بایرن گفت: "باید از دستاوردهای ورزشی باشگاه در سال گذشته تشکر کرد و ادامه موفقیت های ورزشی باشگاه ما را در این فصل نیز برای به دست آوردن سودی بالاتر امیدوار میکند. بایرن آینده ای امیدوار کننده، باتوجه به 61.5 درصد از میزان سهام باشگاه که معادل با 206.4 میلیون یورو است خواهد داشت. بنابراین ما باشگاهی مستقل از نظر مالی باقی می مانیم که تحت تاثیر شرایط تجاری قرار نخواهیم گرفت." او این گزارش را در جمع 2807 نفر از اعضای باشگاه که در سالن اجتماعات استادیوم خاطره انگیز المپیک مونیخ حضور داشتند قرائت کرد.
رئیس باشگاه اولی هوینس گفت: "باشگاه هنوز بدهی های مربوط به آلیانس آرنا را پرداخت می کند و تا مدت 6 تا 10 سال دیگر بدهی های مربوطه به اتمام خواهد رسید تا آن زمان بودجه باشگاه برای خرید و جذب بازیکنان جدید سالیانه حدود 30 میلیون یورو خواهد بود."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد