وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: از مدیران باشگاه تشکر میکنم

 

به نقل از سایت ساکرنت٬ ماریو گومز که این روزها امید اول گلزنی بایرن محسوب می شود، نشان داده است که به آمادگی و فرم عالی در این فصل بازگشته و این موفقیت ها را مدیون اعتماد و ایمان مسئولین باشگاه به خود میداند.

سوپر ماریو 9 گل در هفت دیدار اخیر بایرن در بوندسلیگا به ثمر رسانده است و توانست نشان دهد که در این فصل مهاجم بایرن کاملا با فصول گذشته متفاوت بوده و نظر منتقدان را به خوبی جلب کرده است.

لوئیس ونگال که در شروع فصل کلوزه را به عنوان تک مهاجم در ترکیب اصلی بایرن قرار می داد و با مصدومیت تک مهاجم خود این شانس به گومز داده شد تا در ترکیب قرار گیرد و ماریو نیز از این فرصت استفاده بهینه را برد در ابتدای فصل گومز چندان مورد توجه ونگال نبود حتی زمزمه هایی مبنی بر جدایی او به گوش می رسید ولی با حمایت های همه جانبه اولی هوینس و رومنیگه در بایرن ماندنی شد و پاسخ اعتماد آنها را به بهترین شکل ممکن داد.

گومز می گوید: "واقعا از شرایطی که در حال حاضر دارم بسیار خوشحال هستم و آن را مدیون تصمیم ابتدای فصل و ماندنم در بایرن می دانم. آنها به من گفتند که در بایرن بمان و ما به تو اعتماد داریم. من منتظر یک فرصت بودم این دقیقا همان چیزی بود که من برای آن تلاش می کردم و الان همه ما یک ماریو گومز را که در فرم بسیار خوبی قرار دارد می بینیم."

حتی ونگال پس از دیدار برابر فرانکفورت و گلزنی مهاجم 25 ساله خود گفت:"واقعا نمی توان تصور کرد که او در ترکیب نباشد."
 گومز اضافه می کند: "اینکه مربی نسبت به شما ایمان و اعتماد دارد بسیار عالی است و من از این موضوع بسیار راضی هستم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد