وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: ونگال فکر میکند اینجا مانند آژاکس است!

 

کارل هاینس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ دیروز با ونگال جلسه ای درباره مشکلاتی که بین او و مدیران باشگاه پیش آمده است، داشتند و در این جلسه به صحبت درباره اظهارنظر ونگال برای فروش باستین شواین اشتایگر پرداختند.

به نقل از تاگ زایتونگ، رومنیگه در مصاحبه ای اعلام کرد که طی جلسه ای که با ونگال داشته است و درباره مشکلات او با هوینس صحبت کرده است به توافق رسیده اند که دیگر مدیران باشگاه در بخش فنی دخالت مستقیم نداشته باشند و همچنین مربیان در بخش مدیریتی به صورت مستقیم اظهار نظر نکنند.
او در اینباره گفت: ما با ونگال صحبتهای زیادی کردیم. مشکل بر سر این بود که ونگال فکر میکرد سیستم مدیریتی بایرن هم مانند آژاکس است اما ما به او توضیح دادیم که باشگاه ما مانند باشگاه های هلند اداره نمیشود. من به او گفتم که باشگاه ما سعی دارد که بازیکنان ستاره خود را نگه دارد اما در آژاکس بازیکنان پرورش یافته را با قیمتهای بالا میفروشند. ما او را کاملا توجیه کردیم. ما قصد داریم که بازیکنان خود را نگه داریم و از آنها در تیم خود استفاده کنیم و ما مطمئنیم که شواین اشتایگر تا سال ۲۰۱۲ اگر بیشتر از آن تمدید نکند، خواهد ماند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد