وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: باز هم گل خواهم زد

 

ماریو گومز روز گذشته در مصاحبه با بیلد درباره عملکرد خود صحبتهایی انجام داد و گفت تمام سعی خود را می کند تا برابر اینتراخت گلزنی کند.

او در این باره گفت: «در بازی با اینتراخت تمام سعی خود را خواهم کرد بتوانم گلزنی کنم، بایرن احتیاج به برد دارد و باید برنده از میدان بیرون بیاییم. در حال حاضر وضعیت بسیار خوبی دارم و همه چیز، همانطور است که من می خواستم و در حال حاضر از بازی در بایرن لذت می برم و سعی می کنم در تمرینات، عملکرد خوبی داشته باشم و حتی اصلا نمی خواهم که فرم خود را از دست بدهم، به همین خاطر باید در ترکیب اصلی بایرن جایی داشته باشم و امیدوارم که بتوانم این کار را انجام دهم. من مطمئنم که باز هم گل خواهم زد.»
ما نمی دانیم گومز چه مخدری مصرف می کند که در بازیهای اخیر بسیار عملکرد خوبی داشته است و در مجموع ۱۳ بازی، شانزده گل برای باواریایی ها زده است. این حرفی بود که خبرنگار بیلد با حالت شوخی به ماریو گومز، مهاجم بایرن گفت.

نظرات 1 + ارسال نظر
آآرمین شنبه 6 آذر 1389 ساعت 14:38

همه ی گل هاشو روی پاس شواینی می زنه
البته خود گومز هم بیسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد