وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رنسینگ: تقصیر خودم است که بی‌باشگاه مانده‌ام

 

میشاییل رنسینگ، دروازه‌بان آلمانی پس از ترک بایرن مونیخ در تابستان گذشته هنوز باشگاهی نیافته است. 

این بازیکن 26 ساله خود را مقصر می‌داند: «باشگاه‌های بزرگ اروپایی بسیاری به دنبال من بودند و من پیشنهاد بسیاری از باشگاه‌های خوب را رد کردم، از جمله باشگاه‌های آلمانی را. به نظرم محاسبه اشتباهی انجام دادم، چون با اوضاع فعلی حضور در این باشگاه‌ها می‌توانست بسیار جذاب باشد. حالا بیش از پیش احساس قدرت می‌کنم. دریافته‌ام که در بسیاری از زمینه‌ها پیشرفت کرده‌ام.»

رنسینگ اخیرا به انگلیس رفت تا در تیم لسترسیتی تست بدهد، اما در نهایت پیشنهاد این تیم لیگ یکی را رد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد