وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر ونگال را توبیخ کرد

 

نرلینگر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، لوئیس ونگال سرمربی تیم را بدلیل انتقاد رسانه ای از عملکرد ریبری رسما توبیخ کرد. 

نرلینگر در مورد ونگال گفت: "او گاهی اوقات بسیار خشمگین می شود و هر چیزی را در چنین شرایطی نباید بیان کند. وضعیت فعلی مناسب و دلخواه باشگاه نیست و ما باید این شرایط را تغییر دهیم."

نرلینگر پس از گذشت یک هفته از درگیری لفظی بین ریبری و ونگال این واکنش را نشان داد.
هافبک فرانسوی بایرن پس بازگشت به میادین با انتقاد ونگال از عدم تلاش کافی او جهت بهبودی کامل مواجه شد.

ریبری در پاسخ به انتقاد ونگال گفت: "از اینکه انتقاد ونگال رسانه ای بوده بسیار ناراحت شدم او میتوانست در این مورد به نحوی دوستانه با خودم صحبت کند." همچنین وقتی در مورد ونگال از او پرسیدند پاسخ داد: "او کار خودش را انجام میدهد و من کار خودم را."

ریبری در بازی برابر رم که به شکست 3 بر 2 بایرن منجر شد 77 دقیقه در زمین حضور داشت.
ونگال در این مورد گفت: "با ریبری در هتل صحبت کردم و کدورت های پیش آمده از بین رفته است. گاهی اوقات بازیکنان به چنین صحبتهایی نیاز دارند."

اما صحبت های کنایه آمیز ونگال نمیتواند توجیهی برای عدم موفقیت بایرن در بوندسلیگا باشد. آنها فاصله ای 14 امتیازی با صدر جدول دارند در صورتیکه تقریبا بیش از یک سوم از بازی های فصل گذشته است.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 10:20

من نمیدونم این جوجه این وسط چی میگه؟؟
مرتیکه به جای اینکه دنبال بازیکن باشه داره مربی توبیخ میکنه!!

افسانه پنج‌شنبه 4 آذر 1389 ساعت 11:57

هیچ معلوم هست در بایرن چه خبره/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد