وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: ونگال نباید انتقاد از من را به رسانه ها می کشاند

 

به نظر می رسد که این بار فرانک ریبری تصمیم گرفته تا پاسخگوی انتقادات اخیر لوئیس ونگال شود. مربی هلندی بایرن اخیرا در صحبتهایی اعلام کرده بود که از تلاش نکردن های ریبری در ترکیب تیمش ناامید شده است.

ریبری درصحبتهایی  در پاسخ به ونگال گفت: «من از اینکه این قضیه در رسانه ها مطرح شد، واقعا ناامید شدم و ترجیح می دادم که ونگال مستقیما در این رابطه با من صحبت می کرد. اگر من 25 یا 30 دقیقه بازی کنم، هرگز نمی توانم به اوج آمادگی ای که پیش از این داشتم برسم و باید 90 دقیقه در میان باشم. من نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا بار دیگر به روزهای اوجم بازگردم ولی اگر مربی تیم همیشه از من انتقاد کند و بخواهد مرا پائین بکشد، شرایط سخت خواهد شد.»

انتظار می رود که ریبری در دیدار امشب بایرن مقابل رم در ترکیب ثابت باواریایی ها به میدان برود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد