وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رم - بایرن مونیخ؛ یک دست گرمی هیجان انگیز!

 

به نقل از سایت رسمی بوندسلیگا٬ امشب بایرن در شرایطی برابر رم به میدان میرود که صعود خود را از گروه E مسابقات مسجل کرده است و کسب هر نتیجه ای در این بازی نمیتواند تاثیری بر صعود آنها به دور بعدی مسابقات داشته باشد.

بایرن امتیازات کامل را در 4 دیدار انجام شده در لیگ قهرمانان بدست آورده است و از حریف امشب خود 6 امتیاز بیشتر اندوخته است. آنها دور رفت در آلیانس آرنا، رم را با حساب 2 بر 0 شکست داده بودند و تکرار این نتیجه در استادیوم المپیک رم برای بایرن می تواند شبی رویایی را رقم بزند.

شانس ثبت رکوردی جدید برای ونگالپیروزی در این دیدار میتواند بیش از همه برای ونگال مهم باشد. اگر ونگال موفق شود تا همراه بایرن دو بازی باقی مانده در گروه خود را با پیروزی پشت سر بگذارد میتواند اولین مربی باشد که با دو تیم متفاوت توانسته است در مرحله گروهی لیگ قهرمانان تمامی دیدار ها را با موفقیت سپری کند. او یکبار همراه بارسلونا در سال ۲۰۰۳-2002 به این موفقیت رسیده بود.

در حالیکه او این شرایط را تصدیق میکند، میگوید: "این مورد تنها مسئله مهم در این بازی نیست. این بازی برای بالا رفتن اعتماد به نفسمان در بوندسلیگا بسیار مهم است. بنابراین ما میخواهیم تیم برنده بازی امشب باشیم."

برای پیروزی به رم می رویمونگال از روند رو به رشد ماریو گومز بسیار خوشحال بوده و امیدوار است تا مهاجم آماده خود که بعد از بازی برابر کلوژ 6 گل در بازی های خانگی و خارج از خانه برای بایرن به ثمر رسانده است بتواند در دیدار امشب نیز گلزنی کند. صدر نشینی بایرن در این گروه میتواند قرعه مساعدتری را در ادامه بازی ها برای آنها داشته باشد.

فیلیپ لام مدافع کناری بایرن میگوید: "ما به بازی نهایی برابر بازل فکر نمیکنیم ما میخواهیم بهترین نتیجه را داشته باشیم و برای رسیدن به این هدف امشب رم را شکست میدهیم."

ترکیب احتمالی دو تیم:

بایرن مونیخ: بوت، لام، فن بویتن، برنو، پرانیچ- اوتل، تیموشوک، ریبری، آلتینتاپ، مولر- گومز

رم: سرجیو، کاستی، مکسس، خوآن، ریسه- پیزارو، ووچینیچ، سیمپلیسیو- منز- توتی، برلیو

نظرات 2 + ارسال نظر
گل مریم سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 17:16

امشب باید حتما بازی رو ببینم، تلوزیون ایران پخش می کنه؟!

آره!

گل مریم سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 19:41

خودم پیگیری کردم.
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد