وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: خرید زمستانی بایرن را رد نمی کنم

 

کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که سران بایرن ممکن است تصمیم بگیرند تا در بازار نقل و انتقالات زمستانی، چند بازیکن جدید را به رختکن تیمشان اضافه کنند. به نظر می رسد که این تصمیم در پی نتایج ضعیف بایرن تا به اینجای رقابتهای بوندسلیگا اتخاذ شده است.

نرلینگر در صحبتهایی به ای زد گفت: «واقعا نمی توانم احتمال خرید بازیکن در بازار زمستانی را رد کنم. ممکن است تصمیم بگیریم که در ژانویه چند بازیکن جدید به خدمت بگیریم و نمی توانم تائید کنم که حتما خرید زمستانی خواهیم داشت.»

این در حالی است که در ماه های اخیر اخبار متفاوتی در مورد ابراز علاقه سران باواریایی به مدافعان متعددی در دنیا به گوش می رسید و شایعاتی در مورد احتمال انتقال دمنیکو کریسیتو (جنوا)، بنوی ترمولیناس (بوردو) و عادیل رامی (لیل) به رختکن باواریایی ها در رسانه ها منتشر می شد.

البته طبق گزارش منتشره در کیکر بسیار بعید به نظر می رسد که سران بایرن برای جذب کریسیتو وارد عمل شوند. نرلینگر هفته گذشته به ایتالیا سفر کرد تا بازی این ستاره 23 ساله را تماشا کند ولی گویا عملکرد او نتوانسته نظر مثبت مسئول آلمانی را به خود جلب کند.

مدیر فنی بایرن کریسیتو را بهتر از دانیل پرانیچ و یا دیگو کنتنتو نمی داند و از همین رو بسیار بعید به نظر می رسد که انتقال این ستاره ایتالیایی به بایرن آن هم با قیمت 15 میلیون یورو صورت پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد