وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: حتی اگر با شواینی تمدید هم نکنیم او را نمی فروشیم

 

به نقل از سایت خبری super sports؛ مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ امروز دوشنبه در مورد آینده شواینی گفت شواین اشتایگر هرگز در لیست فروش باشگاه قرار نخواهد گرفت حتی اگر برای تمدید قرارداد با او به توافق نرسیم. او تا پایان قرارداد خود در بایرن خواهد ماند.

رومنیگه پیش از سفر تیم به رم جهت حضور در لیگ قهرمانان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به سوالات آنها گفت: "شواینی تا سال 2012 با بایرن قرارداد دارد و اگر موفق به جلب رضایت او نشویم خطر از دست دادن او به صورت بازیکن آزاد را پذیرفته و تا پایان قراردادش او را در بایرن حفظ میکنیم. من همیشه خواستار تمدید قرارداد با او بودم این کاری است که برای باشگاه در اولویت قرار دارد. شواینی یکی از بازیکنان مهم بایرن است و اگر تمدید قرارداد با او اتفاق نیفتد مطمئنا او را زودتر از تاریخ 30 ژوئن 2012 از دست نخواهیم داد."

شواین اشتایگر در چند سال گذشته نقش کلیدی برای بایرن ایفا کرده است و بدون شک یکی از ارکان موفقیت های سال گذشته بایرن (نائب قهرمانی لیگ قهرمانان و کسب دو جام در آلمان) بوده است. او در تیم ملی آلمان نیز جایگاه ویژه ای دارد و تابستان گذشته توانست همراه تیم مقام سومی جهان را کسب کند.

لوئیس ونگال سرمربی بایرن به تازگی به باشگاه اعلام کرده بود که در صورت عدم تمایل شواینی به تمدید قرارداد، او را در لیست فروش قرار داده تا چند ده میلیون یورو از انتقال او نصیب باشگاه شود.

شواینی از 14 سالگی در بایرن حضور داشته و توانست همراه بایرن 5 عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی (لیگا پوکال) بدست آورد. هم اکنون بسیاری از باشگاههای اروپایی با پیشنهادهایی وسوسه انگیز خواهان جذب شواینی هستند.

بایرن اخیرا موفق شده است تا بسیاری از بازیکنان برجسته خود مانند فرانک ریبری، توماس مولر، فیلیپ لام و هولگر بادشتوبر را تا سال 2014 و بیشتر از آن در باشگاه حفظ کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد