وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بالاک: ما از بایرن آماده تریم و میخواهیم بایرن را شکست دهیم

  

میشائیل بالاک که جام جهانی را بدلیل مصدومیت از دست داده بود در هفته سوم بوندسلیگا بعد از سپری کردن دوران نقاهت برابر هامبورگ و با پیراهن بایرلورکوزن به میادین بازگشت اما خیلی زود و بعد از گذشت چند هفته در دیدار برابر هانوفر و بر اثر درگیری با سرجیو پینتو مصدوم شد و در حال حاضر دوران نقاهت خود را طی میکند.

اما امیدواری هایی نیز برای بالاک و هواداران او وجود دارد زیرا زمان زیادی از آغاز تمرینات انفرادی او نمیگذرد و او امیدوار است با بازگشت هر چه سریعتر بتواند برای کسب اولین عنوان قهرمانی لورکوزنی ها را کمک کند. این هافبک 34 ساله در مصاحبه ای اختصاصی از وضعیت جدول و تیمهای حاضر در صدر و شرایط بایرن٬ باشگاه سابق خود و دیدار بزرگ روز شنبه صحبت میکند. 

آقای بالاک تمرینات انفرادی چگونه پیش میرود؟ آیا از روند بهبودی رضایت دارید؟ 

اینکه عصا را کنار گذاشته ام گام مهمی در روند بهبودی است. هیچ چیز بدتر از آن نیست که مجبور به استراحت باشید. تقریبا حالا میتوانم کارهای خود را انجام دهم. تمرینات آماده سازی مقداری خسته کننده است اما  از اینکه در حال بهبودی هستم و پیشرفت روزانه خود را حس میکنم خوشحالم. بی صبرانه منتظر پا به توپ شدن هستم. 

نظر شما در مورد جدول رده بندی بوندسلیگا در حال حاضر چیست؟ آیا هرگز فکر میکردید دورتموند در صدر جدول قرار گیرد و ماینتس، فرایبورگ و فرانکفورت بالانشینان جدول باشند؟ 

من قطعا انتظار این بازیهای خوب و صدرنشینی قاطعانه را از دورتموند نداشتم. دورتموند کیفیت بسیار بالایی از خود نشان داد و با بازیهای عالی ثابت کرد که مدعی اول قهرمانی است. ماینتس و فرایبورگ، فرانکفورت نیز شگفتی ها را کامل کردند و هیجان این فصل شگفت آور را اضافه ساختند. اما اینکه بتوانند شرایط را تا انتهای فصل حفظ کنند بعید است. اما با اینحال تا اینجا هم کسی انتظار چنین نتایجی را از آنها نداشت. در بوندسلیگا رقابت بین تیمها بسیار نزدیک است و همین امر هیجان را بین هواداران زنده نگه میدارد. 

چرا تیمهای بزرگی مانند وولفسبورگ، شالکه و برمن به شرایط سخت اینچنینی دچار شده اند؟ 

در بوندسلیگا هر تیمی میتواند برای تیمهای دیگر تهدید کننده باشد. اگر تیمی بدشانسی بیاورد و یا تغییرات زیادی داشته باشد در یک سرازیری سقوط با شیب زیاد قرار خواهد گرفت. اما این تیمها باید امیدوار باشند زیرا اشتوتگارت در فصل گذشته نشان داد که چگونه میتواند بعد از نیم فصل، احیا شده و دور برگشت را به خوبی و با قاطعیت به پایان رساند. 

باشگاه بایرن مونیخ٬ باشگاه سابق شماست آیا دلیل عقب ماندن آنها از صدر جدول میتواند با مصدومیت روبن و ریبری مرتبط باشد؟ 

بازیکنانی مانند ریبری و روبن میتوانند برای هر تیمی شرایط متفاوتی را ایجاد کنند اگر آنها در میدان نباشند مطمئنا بایرن با مشکل مواجه خواهد شد. بایرن مانند تیم ما با بدشانسی های زیادی روبه رو شد و بازیکنان زیادی را بدلیل مصدومیت از دست داد ولی لورکوزن توانست به خوبی با این مشکل کنار بیاید و روند صعودی خود را دوباره از سرگیرد. 

پس از 9 شکست برابر بایرن در 2 بازی اخیر لورکوزن توانست تا با آنها مساوی کند با توجه به این آمار و سوابق چه دلیلی شما را از پیروزی برابر بایرن مطمئن میسازد؟ 
استناد به آمار و سوابق برای کسب نتیجه روش مناسبی نیست. اینکه چه تیمی در شرایط بهتری قرار دارد و به فرم ایده آل خود نزدیکتر شده می تواند تعیین کننده باشد و ما از این لحاظ از بایرن آماده تریم. ما میخواهیم بایرن را شکست دهیم ولی این کار ساده ای نخواهد بود اما تیم ما شرایط لازم برای انجام آن را دارد. 

از میان باشگاههای صدر نشین فقط لورکوزن نتوانسته که عنوان قهرمانی را در بوندسلیگا بدست آورد آیا میتوانید به همین روند ادامه دهید و نهایتا قهرمان این فصل باشید؟ 

اگر همه شرایط به اینگونه بماند و ما بتوانیم در صدر جدول رقابت داشته باشیم و با توجه به اینکه با دورتموند در زمین خود بازی خواهیم داشت من فکر میکنم شرایط خوبی برای قهرمانی در این فصل داشته باشیم. اما باید توجه داشت که هنوز برای بهتر شدن روند تیمی باید تلاش کنیم و روند خوب تیم را در ادامه مسابقات حفظ کنیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم شنبه 29 آبان 1389 ساعت 15:15

این فصل بایرن از خیلیا شکست خورده! شما هم روش
به هر حال امیدوارم که ببریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد