وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: پس از تعطیلات زمستانی برمی گردم

 

آرین روبن پیش از اینکه با مصدومیت جدی از ناحیه همسترینگ به بایرن مونیخ بازگردد، بازیهای درخشانی را در ترکیب تیم ملی هلند در جام جهانی به نمایش گذاشت. مصدومیت این بازیکن یکی از بحث برانگیزترین موضوعات فوتبالی در چند ماه گذشته بوده است.

او در مصاحبه با رادیو 538 گفت: "می دانم بسیاری هستند که از وضعیت من به طور کامل آگاه هستند. چیزهای زیادی در این مورد گفته شده و برای من سخت است که همه آنها را در یک زمان تجزیه و تحلیل کنم. برای بازگشت من به میادین زمان زیادی لازم است اما ما این را از همان زمان که ریکاوری را آغاز کردم، می دانستیم. همه چیز طبق برنامه پیش می رود. برنامه این است که پس از تعطیلات زمستانی به تمرینات تیم برگردم. آن سوراخ پنج سانتی متری دیگر در پایم نخواهد بود. من به تازگی دویدن را آغاز کرده ام و در حال حاضر زمان زیادی را به تمرین کردن می پردازم. این مصدومیت مشکلات زیادی برای من ایجاد کرد و شرایط سختی برای من بود اما باعث ترس من نشد و میخواهم باز هم فوتبال بازی کنم. من فصل گذشته روزهای بسیار خوبی داشتم و از اینکه مقطع ابتدایی این فصل را از دست دادم، ناراحتم."

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جمعه 28 آبان 1389 ساعت 11:28

قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد