وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواینی: حداقل تا سال ۲۰۱۲ در بایرن خواهم بود

 

طبق گزارش منتشره در گاتزتا دلوسپورت، سران باشگاه اینتر در حال آماده کردن درخواستی برای جذب باستین شواین اشتایگر ستاره آلمانی باواریایی ها هستند و موراتی حاضر است تا با پرداخت مبلغ 30 میلیون یورو شواینی را به سن سیرو بیاورد.

این در حالی است که در هفته های اخیر، صحبتهای زیادی در مورد آینده این ستاره 26 ساله به گوش می رسد و سران بایرن امیدهای فراوانی دارند تا بتوانند در آینده نزدیک قرارداد او را تمدید کنند.

اولی هوینس، رئیس باواریایی ها اخیرا در صحبتهایی گفته بود: «ما حسرت نمی خوریم، چون به خوبی از اهمیت شواینی در رختکن تیممان مطلعیم. زمانیکه بازیکنان ما درخواست دستمزد بیشتری از سران باشگاه داشته باشند، این مبلغ را دریافت خواهند کرد.»

شنیده می شود که سران بایرن درنظر دارند تا در قرارداد جدید شواین اشتایگر مبلغ دستمزد سالانه او را به 10 میلیون یورو افزایش دهند. انتظار می رود که سران باواریایی ها پس از دیدار دوستانه آلمان مقابل سوئد، مذاکرات برای تمدید قرارداد شواینی را آغاز کنند.

شواین اشتایگر هم اخیرا و در پایان دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل نورنبرگ که با برتری 0-3 بایرن همراه بود گفت: «تنها چیزی که می دانم این است که تا سال 2012 با بایرن قرارداد دارم. این بدان معناست که دست کم تا سال 2012 در این تیم خواهم بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد