وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد تیموشوک از سیاستهای ونگال

 

آناتولی تیموشوک زمانیکه در تابستان 2009 از زنیت سنت پترزبورگ به بایرن مونیخ پیوست، غرق در شور و هیجان بود ولی او هنوز نتوانسته جایی برای خود در ترکیب اصلی باواریایی ها دست و پا کند.

لوئیس ونگال مربی هلندی بایرن، مارک فان بومل را به این ستاره اوکراینی ترجیح می دهد ولی تیموشوک در غیاب این ستاره هلندی، نمایش خیره کننده ای را در ترکیب باواریایی ها به نمایش گذاشت است.

در این میان و با بازگشت فان بومل به روزهای اوج، تیموشوک بار دیگر نیمکت نشین شده و در صحبتهایی به اسپورت اکسپرس گفت: «فان بومل از روز چهارشنبه تمریناتش را آغاز کرد و همه ما دیدیم که عملکرد او در زمین تمرین چطور بود. نمی دانم که نظر او در مورد عملکرد من در زمان غیبتش چه بود ولی به نظر نمی رسد که او از این بابت خیلی ناراحت باشد. فان بومل رابطه خیلی خوبی با مربی تیم دارد و ونگال نیز به او خیلی اعتماد دارد. من فقط می توانم نهایت تلاشم را در زمین مسابقه به کار گیرم و وقتی این فرصت در اختیارم قرار داده می شود، توانایی هایم را در زمین اثبات کنم. دیگر همه چیز به تصمیم مربی بستگی دارد. البته تصمیمات او معمولا با نظرات من یکی نیست و من تنها کسی نیستم که این نظر را دارم. افراد دیگری که در دنیای فوتبال مشغول به کار هستند هم با من هم عقیده اند. برایم خیلی سخت است که بگویم که آیا عملکرد اخیر من نظر مربی تیم را در مورد من تغییر داده است. اندکی در این مورد شک دارم ولی این برای یک بازیکن مهم است که از اعتماد مربی تیمش بهره ببرد. من یک بازیکن حرفه ای هستم و وظیفه من است که در هر شرایطی نهایت تلاشم را برای تیم به کار گیرم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 25 آبان 1389 ساعت 12:57

سلام
حتما از این به بعد بیشتر سر میزنم

من خیلی به این خبر مطمئن نیستم چون کلا فان بومل بازی نکرده و تیمو هم نیمکت نشین نشده که بخواد اعتراض کن

سلام
راستش خودمم خیلی مطمئن نیستم
ولی خبرش مال سایت گل
http://www.goal.com/iran/news/1834/%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/2010/11/16/2216327/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%82%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%DB%8C%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%88%DA%A9-%D8%A7%D8%B2-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%84

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد