وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حضور ریبری در لیست بایرن برای داربی یکشنبه

 

فرانک ریبری، ستاره فرانسوی باشگاه بایرن مونیخ پس از مصدومیتی طولانی به تمرینات تیمش بازگشته و طبق گزارش منتشره در وب سایت رسمی بایرن مونیخ، آماده حضور در دیدار یکشنبه شب تیمش مقابل نورنبرگ است.

ریبری از 21 سپتامبر به دلیل پیچ خوردگی لیگامنت قوزک پای راستش از میادین به دور است ولی لوئیس ونگال روز جمعه در صحبتهایی اعلام کرد که ستاره فرانسوی اکنون تمریناتش را به طور کامل دنبال می کند.

این مربی هلندی در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که مارک فان بومل نیز که به مدت 4 هفته به خاطر مصدومیت از ناحیه زانو از میادین به دور بود، به تمرینات بازگشته و هردوی این بازیکنان شانس حضور در دیدار یکشنبه را خواهند داشت.

برنو، دیگرمدافع بایرن نیز پس از رهایی از بند مصدومیت از ناحیه لیگامنت به روزهای اوجش بازگشته است.

ونگال در آستانه داربی حساس یکشنبه شب گفت: «من 19 بازیکن آماده دارم. بنابراین دوباره مجبورم از میان آنها به انتخاب بپردازم. این اولین هفته در رقابتهای این فصل است که تیم به طور کامل و با تمام مهره ها به تمرین پرداخته و البته یادمان نرود که الان ماه نوامبر است. از نظر پزشکی هر دوی آنها آماده هستند ولی هنوز آماده بازی نیستند. آنها هنوز باید برای بازگشتشان تلاش کنند تا ماهیچه هایشان ریتم لازم را بازیابد و قدرت کنترل توپ و بازی گروهی همیشگی شان را باز یابند.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد