وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: بعد از چند هفته دوباره حق انتخاب دارم!

  

به نقل از سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ٬ ونگال در کنفرانس خبری روز جمعه اعلام کرد که فرانک ریبری، فن بومل و دیگو کنتنتو در لیست نهایی برای بازی روز یکشنبه قرار خواهند گرفت و با لبخند گفت بعد از چندین هفته دوباره میتوانم حق انتخاب داشته باشم.

بحران مصدومیت در این فصل برای بایرن به گونه ای پیش رفت که در مقطعی  آنها 10 مصدوم داشتند. در حال حاضر آرین روبن و میروسلاو کلوزه به همراه بادشتوبر قطعا به این بازی نخواهند رسید و اولیچ نیز که احتمالا به بازی های انتهای فصل میرسد.
ونگال اضافه کرد: بازیکنانی که تازه از بند مصدومیت رها شده اند از ابتدا در ترکیب نخواهند بود. آنها از نظر پزشکی آماده بازی هستند اما از نظر تاکتیکی با تیم هماهنگ نشده اند.
این بدان معنی است که ونگال به ترکیب بایرن برابر کلوژ و گلادباخ دست نخواهد زد یعنی مولر مانند چند هفته اخیر از روی نیمکت بازی را آغاز میکند. ونگال در اینباره گفت: مولر باید منتظر بماند چون تیم خوب بازی میکند.
مولر بدلیل کشیدگی عضله از ترکیب 11 نفره خارج شد بادشتوبر نیز با این آسیب دیدگی مواجه بود با این تفاوت که مولر با توجه به آسیب دیدگی خود بیشتر از هوش و ذهنش در زمین استفاده کرد در حالیکه بادشتوبر از فیزیک خود بهره میبرد و این فشار مضاعف علاوه بر آسیب دیدگی جزئی باعث شد تا او از ناحیه لگن خاصره صدمه ببیند.
ونگال همچنین از مدافع جوان تیم برنو نیز تمجید کرد. برنو در ماه مارس رباط صلیبی پاره کرده بود اما برای بازی با نورنبرگ تیم سابق خود به شرایط آمادگی بازگشته است. ونگال نسبت به او نظر مساعدی دارد و با توجه به تصمیم ونگال در استفاده از بازیکنان جوان در دو دیدار باقیمانده در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شانس برنو  برای حضور در ترکیب زیاد خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد