وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری از فردا تمرینات انفرادی‌اش را آغاز می‌کند

 

فرانک ریبری، بال بایرن مونیخ گفته آماده حضور در تمرینات است. او چند هفته‌ای را به دلیل مصدومیت از میادین دور بود. ملی‌پوش فرانسوی در جریان پیروزی دو بر یک بایرن مقابل هوفنهایم در 21 سپتامبر مصدوم شده بود.

او گفته است: «اوضاعم اخیرا خیلی بهتر شده. البته هنوز دردی در مچ پایم حس می‌کنم، اما بی‌تردید دارم بهتر می‌شوم. می‌خواهم جمعه تمرینات انفرادی را آغاز کنم و کمی بدوم. هنوز با توماس ویلهلم، فیزیوتراپ تیم مشورت نکرده‌ام. در هر حال برنامه من این است که این هفته تمرینات را شروع کنم. امیدوارم که بتوانم در دو یا سه هفته آینده تمرینات تیمی را از سر بگیرم. بی‌صبرانه منتظر بازگشت به میادین هستم و می‌خواهم کمک کنم تیم نتایج بهتری بگیرد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد