وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ۳-۲کلوژ رومانی؛ یکه تازی باواریاییها در لیگ قهرمانان

 

دور سوم رقابتهای مرحله گروهی در گروه ایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب برگزار شد و در دو دیدار برگزار شده، بایرن مونیخ با نتیجه ۳-۲ از سد کلوژ عبور کرد و رم در خانه با نتیجه 1-3 مغلوب بازل سوئیس شد.

باواریایی ها در دیداری خانگی در ورزشگاه آلیانس آرنا به لطف دو گل به خودی بازیکنان حریف (کادو در دقیقه 32 و پانین در دقیقه 38) و گل دقیقه 77 ماریو گومز، سه امتیاز این دیدار را از آن خود کردند تا با کسب هر 9 امتیاز ممکن درصدر جدول گروهشان قرار بگیرند.

نکته جالب توجه اینجا بود که کلوژ بازی را به مراتب بهتر از بایرن آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی فرصتهای خوبی برای گلزنی داشتند که نتوانستند از آن بهره ای ببرند.

تیم رومانیایی کلوژ تیم پرتلاشی می نمود که به رغم عقب افتادن از تیم حریف، دائما شاگردان ونگال را تحت فشار قرار می داد. آنها نیمه دوم را نیز کاملا جنگنده و مشابه با نیمه اول آغاز کردند و چند فرصت طلایی برای گلزنی نیز داشتند ولی در نهایت نتوانستند به گل برسند و سه امتیاز این دیدار حساس به بایرن مونیخ رسید.
بدین ترتیب و در پایان دور سوم این دیدارها، بایرن مونیخ با کسب هر 9 امتیاز ممکن، صدرنشین مقتدر گروه ایی است. تیمهای بازل، کلوژ و رم هم همگی با 3 امتیاز در رده های بعدی، امیدوار به صعود به دور بعد می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد