وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: در ترکیب باشم، زیاد گل‌ می‌زنم

 

به نقل از خبرگزاری ورزش آلمان، ماریو گومز گفته وقتی از حمایت مربی برخوردار باشم و از ابتدای بازی در ترکیب قرار گیرم، زیاد گل می‌زنم.

این مهاجم 24 ساله با این اظهارات، اشاره‌ای به زدن سه گل در بازی روز شنبه برابر هانوفر از هفته هشتم بوندسلیگا داشت.
این گلزن بلندقامت که در تیم سرخ‌پوشان بیشتر نقش بازیکنی نیمکت‌نشین را داشته است، افزود: همه چیز بستگی به حضوری کامل در بازی دارد. اگر سالم و آماده باشم، وقتی از دقیقه نخست بازی مثل دیدار با هانوفر به میدان می‌روم، مطمئن باشید، دست خالی نخواهم ماند. چون چندین گل به نامم ثبت خواهد شد. به قدرت و توانایی‌ام ایمان دارم. البته این را هم در مورد خودم می‌دانم بازیکنی نیستم که تنها در پنج دقیقه حضور در میدان بدرخشم و گل بزنم. بلکه وقتی از ابتدا در ترکیب هستم، با شرایط سریع خودم را وفق می‌دهم.
ستاره اسبق اشتوتگارت که معتقد است وقتی در جریان بازی، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رود قادر به گلزنی نیست، هفته قبل در دیدار تیم کشورش با قزاقستان وقتی به جای کلوزه مصدوم وارد میدان شد، یک گل در مرحله مقدماتی جام‌ ملت‌های اروپا (یورو 2012) به ثمر رساند.
به باور این بازیکن خوش‌قامت پس از هت‌تریک مقابل هانوفری‌ها، هنوز اوضاع چندان تغییر نکرده است. وی اظهار داشت: مقابل هانوفر به وظیفه‌ام عمل کردم. کار خاصی نبود. وضعیتم هم پس زیاد تغییر نکرده است. خواسته‌ام کماکان گلزنی است. باید ابتدا این مشکل که روی نیمکت می‌نشینم را حل کنم. آنوقت با حضور پیوسته در ترکیب اصلی، گل‌های تازه‌ای نیز خواهم زد.
گومز از سال 2009 تاکنون درخدمت سرخ‌پوشان است و تاکنون در 36 مسابقه 13 گل زده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 19:52

سلام گومز جوگیر شده

سلام آره فعلا همه مصدومن جو گرفتدش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد