وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: از گلزنی گومز خوشحالم

 

لوئیس ونگال سرمربی باشگاه بایرن مونیخ، در کنفرانس مطبوعاتی درباره برد 3 بر 0 بایرن مقابل هانوفر اعلام کرد که از این برد بسیار خوشحال است.

او در این کنفرانس گفت: در نیمه اول ما بد بازی نکردیم و توانستیم یک موقعیت گل ایجاد کنیم. در نیمه دوم با آمدن شواین اشتایگر کاملاً تاکتیک بازی عوض شد. با ورود او به زمین بازی ما توانستیم بازی خود را پیدا کنیم. من واقعاً برای گومز خوشحالم. او در تیم ملی آلمان توانست گلزنی کند و در بازی مقابل هانوفر هم توانست هت تریک کند. این میتواند به او کمک کند که دوباره به خود بازگردد و من فکر میکنم که در هفته های آینده بتوانیم ماریو گومز بهتری را ببینیم. 

همچنین ماریو گومز در مصاحبه با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت: "وقتی به طور ثابت بازی می کنید، فرصت و موقعیت بیشتری برای نشان دادن توانایی هایتان پیدا می کنید. خیلی خوشحالم که در این دیدار همه چیز خوب پیش رفت. من همیشه می دانستم که چه توانایی هایی دارم. من آماده و سرحال هستم. من به گلزنی ادامه خواهم داد و برای کمک به تیم هرکاری بتوانم انجام خواهم داد. باید از مردم شیلی تشکر کنم. وقتی دیدم که یکی از اولین معدنچیانی که نجات پیدا کرد، با نام ماریو گومز معرفی شد، به خودم گفتم این دیدار متعلق به من است. این گل ها نشانه ای از سرنوشت است. 33 معدنچی نجات پیدا کردند، من هم پیراهن شماره 33 می پوشم و در این بازی 3 گل زدم."

نظرات 1 + ارسال نظر
یویو دوشنبه 26 مهر 1389 ساعت 17:55

گومز خیلی توپ بازی کرد!!!!!!!!!!! ولی حیف که میرو نبود
ولی به حر حال ماریو باعث شد مادوباره برگردیم فقط امیدوارم که بازی های بعد هم همین جوری باشه

آره. فقط خدا کنه همین یه بازی نباشه. ایشالا میرو هم میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد