وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شکایت بایرن از فدراسیون فوتبال هلند

 

پس از مصدومیت مارک فن بومل در دیدار تیم های ملی هلند و مولداوی در مرحله انتخابی رقابت های یورو 2012، باشگاه بایرن مونیخ قصد دارد به طور رسمی از فدراسیون فوتبال هلند به یوفا شکایت کند.

این بازیکن علیرغم این مصدومیت در دیدار مقابل سوئد نیز به میدان رفت در حالی که باشگاه بایرن از او خواسته بود اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند.

فن بومل به دلیل این مصدومیت دو دیدار آینده بایرن را از دست خواهد داد و به همین دیل باشگاه آلمانی اعلام کرد که قصد دارد به دلیل این اقدام مسئولان تیم ملی هلند، از آنها به یوفا شکایت کنند.
در بیانیه ای که در سایت اختصاصی باشگاه بایرن منتشر شده، آمده است: "مارک فن بومل، کاپیتان بایرن مونیخ، پس از حضور در دیدار تیم های ملی هلند و سوئد امروز به باشگاه بازگشت. او در بدو ورود توسط دکتر هانس ویلم مولر ولفارت، پزشک باشگاه بایرن مورد معاینه قرار گرفت. تشخیص او چنین بود: در دیدار تیم های ملی هلند و مولداوی، فن بومل از ناحیه زانوی راست آسیب دید که مشخص شد دچار پارگی لایه های محافظ دور ماهیچه شده است. 

به دلیل این مصدومیت او باید پنج روز تحت مداوا قرا بگیرد و پنج روز نیز به انجام فیزیوتراپی بپردازد. به این ترتیب او دو دیدار آینده بایرن مقابل هانوفر در بوندسلیگا و برابر کلوژ در لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد."

در ادامه این بیانیه آمده است: "باشگاه بایرن این مسئله را به اطلاع یوفا خواهد رساند و حق پیگری این مسئله و شکایت از فدراسیون فوتبال هلند را برای خود محفوظ می داند."

نظرات 1 + ارسال نظر
گل مریم جمعه 23 مهر 1389 ساعت 00:39

چه طوره رئالم از آلمان شکایت کنه دیگه!!! وقتی ازیل مصدوم رو تو بازی قزاقستان مجبورش کردن بازی کنه! باور کن گفتم مورینیو حساب این آلمانو میرسه! ولی کاری نکرد!!!

اینم حرفیه! البته آلمان بهترین پزشکا رو داره. اگه احتمال میداد به خاطر مصدومیتی که اوزیل داره بازی کردن ممکنه این مصدومیت رو تشدید کنه قطعا اونو تو زمین نمی فرستاد چون معلوم بود آلمان بدون اوزیل هم از پس قزاقستان برمیاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد