وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی مقابل قزاقستان

 

سرمربی و بازیکنان تیم ملی آلمان پس از پیروزی سه بر صفر مقابل قزاقستان در مرحله مقدماتی یورو 2012 نظرات خود را راجع به بازی بیان کردند که در ادامه خواهید خواند.

یواخیم لو 

به نقل از کیکر، یواخیم لو اظهار داشت: در خانه قزاقستان با کسب پیروزی 3 بر صفر به وظیفه خود عمل کردیم. سه امتیاز از این بازی گرفتیم تا با 12 امتیاز عملکردی درخشان داشته باشیم. بدین خاطر احساس رضایت می‌کنم. بدیهی است در یکسری از موقعیت‌ها باید سریعتر در زمین عمل می‌کردیم. البته باید در نظر گرفت که بازیکنان هم گاهی خسته می‌شوند و نمی‌توان در تمام دقایق در اوج بود. آنچه تیم در یک سال اخیر نشان داد، از نظر من خارق‌العاده بوده است. با این نتایج راحت می‌توانیم از مرحله مقدماتی عبور کنیم. البته برای این منظور موظف هستیم در بازی‌های باقیمانده نیز برنده شویم. 

لوکاس پودولسکی 

لوکاس پودولسکی، در دیدار سه شنبه شب آلمان مقابل قزاقستان یکی از سه گل تیمش را به ثمر رساند و در دو گل دیگر نیز نقشی موثر داشت و پاس گل داد.

او بدون هیچ چون و چرایی کلیدی ترین مهره لو در زمین مسابقه بود. البته مهاجم باشگاه کلن معتقد است که پیروزی در این دیدار کار آسانی نبوده است: مربی ، هر آنچه از ما توقع داشت را به ما گفت. ولی آنچه واقعا به چشم می آید، امتیازات تیم است و ما سعی کردیم تا به آنچه که می خواستیم برسیم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد