وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تیموشوک: از روسیه پیشنهادات خوبی داشتم

 

آناتولی تیموشوک،هافبک باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی اکراین در مصاحبه ای اعلام کرد که پیشنهادات بسیار خوبی از روسیه داشته است.

او در اینباره گفت: من پیشنهادات زیاد و بسیار خوبی از روسیه داشتم اما باشگاه هایی که در روسیه به دنبال من بودند به طور رسمی با سران بایرن وارد مذاکره نشدند و نتوانستند با آنها قرارداد امضاء کنند. یک باشگاه آلمانی هم به دنبال انتقال من به آن باشگاه بود اما مدیران باشگاه بایرن مونیخ قبول نکردند و طی صحبتهایی که انجام شد، قرار بر این شد که من در بایرن بمانم و به همین دلیل من هم در باشگاه ماندم.
او در جواب خبرنگار بیلد که از او سؤال کرد: آیا شما از باشگاه روبین کازان هم پیشنهاد داشتید؟  

گفت: بله از باشگاه روبین کازان و همچنین دیناموکیف و شاختار پیشنهاد داشتم اما آنها مبلغی را که بایرن به آنها اعلام کرده بود را نپذیرفته بودند.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار سه‌شنبه 20 مهر 1389 ساعت 00:04 http://noghte-adab.blogfa.com

سلام خوبی؟
من امیدوارم بایرن زودتر از بحران خارج بشه.خیلی بده اینجوری!راستی من آپم.حتما بیا و نظر بده.توی نظرسنجیم هم شرکت کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد