وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کروس: فکر میکنم جای شواینی را پر کردم

 

تونی کروس هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ که در بازی تیم ملی فوتبال آلمان مقابل ترکیه در رقابتهای مقدماتی جام ملتهای اروپا 2012 به جای باستین شواین اشتایگر که به علت مصدومیت نمیتوانست بازی کند به میدان رفت، امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که فکر میکنم توانستم جای خالی شواین اشتایگر را در ترکیب تیم ملی فوتبال آلمان پر کنم.

او در اینباره گفت: من شواین اشتایگر نیستم. میدانستم که جای او در زمین کجاست و او چه کاری برای تیم انجام میدهد و سعی کردم که به جای او بازی کنم و فکر میکنم که توانستم وظایفی که او در زمین انجام میداد و لو از من خواسته بود را به خوبی در زمین اجرا کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد