وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: در بایرن خواهم ماند

 

ماریو گومز مهاجم باشگاه بایرن مونیخ برنامه ای برای جدا شدن از باشگاه بایرن مونیخ را ندارد. این در حالی است که او هنوز در ترکیب اصلی ونگال جایگاهی ندارد.

ماریو گومز امروز در مصاحبه ای در اینباره اعلام کرد: من دوست دارم در مونیخ بمانم. دوست ندارم روی نیمکت بنشینم. میخواهم در بایرن پیشرفت کنم و دوست دارم در بایرن بمانم و برای بایرن مونیخ بازی کنم.
در این فصل ماریو گومز هنوز موفق نشده است که برای باواریاییها گلزنی کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
یویو دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 15:07

خوبه

به نظرم بره هم برای خودش و هم برای بایرن بهتره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد