وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانری: شیفته بازی مولر هستم

 

به نقل از دی‌ولت، تیری هانری کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال فرانسه از توماس مولر ستاره جوان بایرن مونیخ به شدت تمجید کرده است.

هانری در مورد توماس مولر، بازیکن تیم ملی آلمان و بایرن‌مونیخ عنوان کرد: شیفته بازی او هستم. توماس با وجودی که تنها 20 سال سن دارد، اما آن قدر منطقی و باتجربه عمل می‌کند که آدم حیرت می‌‌کند. من از بازی‌اش بسیار لذت می‌برم. او اگر به همین روال به پیشرفت ادامه دهد،‌ حتی تا سطح بازیکن اول جهان هم پیش خواهد رفت.

هانری همچنین از علاقه اش برای حضور در بوندسلیگا گفت: در تمام سال‌هایی که فعالیت ورزشی دارم، ‌علاوه بر فوتبال کشورم، امکان حضور در لیگ‌های ممتازی مثل ایتالیا، انگلیس، اسپانیا و اکنون آمریکا را به دست آورده‌ام. تنها، جای لیگ آلمان خالی است که مایلم قبل از بازنشستگی به این خواسته همیشگی برسم. البته این مسئله که تاکنون بازیکن شاغل در بوندسلیگا نشده‌ام، دلیلش تنها بدین خاطر بوده که هیچ‌ تیمی از این کشور بطور جدی به من پیشنهاد بازی نداده است. 

هانری سال‌ها قبل با تیم موناکو در لوشامپیونه فرانسه مطرح شد و تا سال 1999 عضو آن بود تا این که به مدت یک فصل راهی یوونتوس شد. سپس به جزیره آمد و بازی در لیگ برتر را برای آرسنال تجربه کرد. به باور کارشناسان سال‌های طلایی بازی او در این تیم لندنی رقم خورد. در تیمی که رهبری‌اش برعهده آرسن ونگر، مربی هموطن او بود، هانری موفق شد 226 گل را در 369 مسابقه بزند و رکوردی عجیب را از خود به جای گذارد. در سال 2007 او پیشنهاد کاتالان‌ها را پذیرفت و به مدت سه فصل بازیکن این تیم شد تا این که دو ماه قبل بدون هیچ پیش پرداختی راهی تیم ردبولز آمریکا شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد