وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیور کان در ZDF خواهد ماند

  

به نقل از تاگ زایتونگ، الیور کان دروازه بان و کاپیتان سابق باشگاه بایرن مونیخ تا دو سال آینده در شبکه ZDF آلمان به عنوان کارشناس فوتبال کار خواهد کرد.

قرارداد الیور کان با این شبکه تا پایان مسابقات یورو 2012 است.
الیور کان در مصاحبه ای در اینباره گفت: بسیار خوشحال هستم که میتوانم به عنوان کارشناس فوتبال در یک رسانه نظراتم را بیان کنم و امیدوارم که بتوانم از عهده این کار به خوبی بر بیایم.

نظرات 1 + ارسال نظر
امین عشق شیث یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 11:42 http://amineshghesheis13.blogfa.com

سلام....واقغا اخبار جالب و کاملی داری از المان و بایرن دمت گرم....

...۱ .ارسال و چلسی یا هر تیمی که به دنبال شواینی باشه کلا تو اشتباه ...چون باید تو بایرن بمونه ..یکی از محبوب ترین بازیکنای المان و اگه بره بد میشه........۲ فکر نکنم قزاقستان اینقدر قوی باشه که چون اوزیل نباشه تو تیم ما بترسیم که بد میشه..........نه قزاقزستان رو میزنیم بدون اوزیل........بی اشکال..........
۳ای ول به کان که من خیلی دوسش دارم واقعا دیگه همچین گلری گیر نمیاد ...۴ ونگال گفته قهرمانیم ..پس قهرمانیم چون خیلی به ونگال اعتقاد دارم..و اگه بایرن برگرد به روزای اوج دیگه خیلی دیر شکست میخوره این نظر منه ..۵ روبن هم که داره میاد دیگه چی از این بهتر ..ایشالا زودتر برسه.......۶ دوست دارم .....۷ عشق فقط المان وبایرن

سلام. نظر لطفته...
۱. مطمئن باش میمونه
۲. صددرصد میزنیم
۳. کان نظیر نداشت و نداره
۴. قهرمانی دیگه داره خیلی سخت میشه
۵. روبن بیاد عالی میشه
۶ و ۷.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد