وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کتاب زندگی و موانع، نوشته ونگال منتشر شد

 

لوئیس ونگال سرمربی باشگاه بایرن مونیخ، کتاب جدید خود را به نام زندگی و موانع عرضه کرد. این کتاب با تیراژ 30000 نسخه به بازار عرضه شد.

ونگال در جلسه معارفه این کتاب گفت: حدود چهار سال است که من نوشتن این کتاب را شروع کردم. خیلی از دوستانم به من کمک کردند. اتفاقاتی را که در اطراف من رخ میداد را یادداشت میکردم. رفتار بازیکنان، هواداران فوتبال را زیر نظر داشتم تا بتوانم این کتاب را به پایان برسانم. با کمک این کتاب،من قصد دارم به مردم بگویم که من چه کسی هستم، تمام چیز هایی که در اطراف من وجود دارد چیست، تمام کسانی که به من در زندگی کمک میکنند چه کسانی هستند که حتی نمیدانم بدون آنها میتوانستم به چیز هایی که میخواهم برسم یا خیر. من نویسنده نیستم و شاید این اولین و آخرین کتابی باشد که من نوشتم. فقط در این کتاب سعی کردم به هواداران خودم را معرفی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد