وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی مقابل ترکیه

 

سرمربی و بازیکنان تیم ملی آلمان پس از پیروزی ارزشمند سه بر صفر مقابل ترکیه در مرحله مقدماتی یورو 2012 نظرات خود را راجع به بازی بیان کردند که در ادامه خواهید خواند.

یواخیم لو

به نقل از کیکر، یواخیم لو اظهار داشت: تیم ملی مقابل ترکیه میل و اراده غیر قابل‌ تصوری را نشان داد. در کنار این در صحنه‌های زیادی حضوری جدی داشت و شور و شعف زیادی را با دوندگی بسیارش نمایان ساخت. از این جهت ما به حق برنده دیدار با ترکیه شدیم. تصور نمی‌کردم به بردی پرگل برسیم چون مثل روز روشن بود بازی با این حریف بسیار سخت است. برای ترک‌ها بازی جنبه حیثیتی داشت. 
میروسلاو کلوزه

میروسلاو کلوزه، مهاجم آلمان پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ترکیه در برلین از طرفداران ستایش کرد. بیش از 30 هزار طرفدار ترکیه‌ای در ورزشگاه حاضر بودند، اما به گفته کلوزه صدای هواداران آلمان شنیده می‌شد.

او می‌گوید: همه خوشحالیم که بازی را بردیم. ما باید از طرفداران قدردانی کنیم، ما صدای آنها را می‌شنیدیم. از خود همیشه می‌پرسم که چرا برای آلمان گل می‌زنم ولی برای بایرن مونیخ گل نمی‌زنم. این جا شانس بیشتری دارم و در بایرن کم‌شانس‌تر هستم.

کلوزه البته برای گل‌زنی متکی به شانس هم بود. گل اول او به این ترتیب به ثمر رسید که ضربه سر مولر دو بار به تیر دروازه برخورد کرد و جلوی پای او افتاد، و گل دوم هم به این ترتیب بود که دفع ناقص ولکان دمیرل به سینه او برخورد کرد.

کلوزه که 104 امین بازی ملی خود را پشت سر گذاشت، اکنون در این زمینه از فرانتس بکن‌باوئر پیش افتاده و در جدول بیشترین بازی‌های ملی رده چهارم را دارد. او می‌گوید: با آن که از بکن‌باوئر از نظر بازی ملی پیش افتاده‌ام، اما وقتی به نام‌های کلوزه و بکن‌باوئر بنگرید تفاوت را حس می‌کنید. 

توماس مولر

به نقل از کیکر، توماس مولر اظهار داشت: از اینکه تماشاگران حامی تیم ترکیه در ورزشگاه زیاد بودند، نمی‌توانیم شکایت کنیم. معتقدم جو بسیار پرشوری را شاهد بودیم. به نظرم برنده اصلی این بازی، تماشاگران بودند که همچون گذشته در کنار تیم، نمره بالایی گرفتند. این بازی، شروعی بسیار دلپذیر برای ما بود. می‌خواهیم همین حس و هیجان را حفظ کنیم و در بازی‌های بعدی برنده شویم. 
مانوئل نویر

به نقل از کیکر، مانوئل نویر اظهار داشت: از اینکه مقابل ترکیه یکی، دو بار فرصت دادیم، خوشحال نیستم. خدا را شکر توانستم موقعیتی که اول بازی آلتین‌تاپ بدست آورد، دفع کنم. البته نباید آرامش خود را از دست دهیم زیرا به هر حال مقابل ترکیه، این حریف سرسخت‌، بازی همیشگی خود را ارائه کردیم. فکر می‌کنم در عرض دادن به بازی، توپ را به گردش در آوردن و بعد خلق موقعیت موفق عمل کردیم. شایسته برد در این جدال بودیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
یویو شنبه 17 مهر 1389 ساعت 16:10

کلوزه جان بهونه نیار شانست کجا تو باین کمه با اون همه موقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد