وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: برای شکست دادن ترکیه باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم

 

تیم ملی آلمان امشب در دیداری حساس در مرحله مقدماتی یورو 2012 مقابل ترکیه قرار خواهد گرفت و مانوئل نویر، دروازه بان ژرمنها، بی صبرانه در انتظار این دیدار است.

او در مصاحبه با سایت فیفا گفت: "وقتی آلمان در یورو 2008 ترکیه را شکست داد، من در کرواسی بودم و تعطیلاتم را در دوبرونیک سپری می کردم. البته من بازی را از تلویزیون دیدم. بازی هیجان انگیز و پرگلی بود. وقتی فیلیپ لام گل زد، از شادی به هوا پریدم. شماره یک بودن در تیم ملی مانند کاپیتانی در شالکه است. داشتن هر دوی اینها فوق العاده است. اما به هر حال من همان بازیکن سابق هستم و عملکردم به اینکه چه کسی در درون دروازه قرار می گیرد، بستگی ندارد. من روی کارم تمرکز می کنم و در حال حاضر تمرکزم روی بازی مقابل ترکیه است. هر دو تیم شروع خوبی در رقابتهای مقدماتی یورو داشتند  بنابراین دیدارهای رودررو بسیار کلیدی و مهم خواهد بود. ترک ها رقیبی جدی هستند و برای شکست دادن آنها باید بهترین بازی مان را ارائه بدهیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
یویو جمعه 16 مهر 1389 ساعت 16:30

میروسلاو جون چیزی نگفته؟

میرو جون گل میزنه!

امین عشق شیث جمعه 16 مهر 1389 ساعت 17:14 http://amineshghesheis13.blogfa.com

سلام داداش امروز از صبح که نه از اول ظهر پای تلویزیون بودم که ببینم زیرنویس میکنه بازی رو که دیدم نه مثل اینکه نمیزاره اون ساعت میخواد برنامه دیگه ایی بزاره............الکی نوشته بدون ......میگردیم تو ماهواره ببینیم میتونیم پیداش کنیم..یا نه....

همش تقصیر خودشون که ما میریم سمت ماهواره اگه خودشون بزارن ما دیگه اون سمتا نمیریم........به هر حال ما یبریم......

.المان ها قهرمان

معلومه که قهرمانه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد