وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: افتخار می‌کنم برای آلمان بازی می‌کنم

  

آلمان روز جمعه با ترکیه دیدار می‌کند. این بازی جذاب در مرحله مقدماتی یورو 2012 برگزار می‌شود و بازی ویژه‌ای برای مسوت اوزیل، بازیساز آلمان خواهد بود. ستاره رئال مادرید در گلزنکرشن زاده و بزرگ ‌شده است، اما تباری ترکیه‌ای دارد.

او می‌گوید: «من هرگز به بازی در تیم دیگری به جز آلمان فکر نکردم. من اینجا به دنیا آمدم، این جا خوشحالم و افتخار می‌کنم برای آلمان بازی می‌کنم. خانواده من اهل ترکیه هستند و من دوستان بسیاری در آنجا دارم که به من زنگ می‌زنند و به من بسیار افتخار می‌کنند. آنها عملکرد من در مادرید را دنبال می‌کنند و بسیار خوشحالم که از من حمایت می‌کنند. این کار آنها بسیار من را شاد می‌سازد. اگر قرار باشد گلی بزنم، در همان لحظه تصمیم می‌گیرم چه واکنشی نشان دهم و باید ببینیم چه می‌شود. به نظرم تیم ملی ما بازتابی از جامعه ماست. ما مهاجران بسیاری در کشور داریم و این را در جام جهانی دیدید که آنها چطور همه از فوتبال ما به وجد آمده بودند. تیم ملی نمونه خوبی برای جامعه است.»

نظرات 3 + ارسال نظر
گل مریم پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 13:50

آلمان بدون ازیل که آلمان نمیشه
این زیاده روی نبودهاااا! خیلی هم کم گفتم حالا

چرا کم میگی؟! یهو تعاریف کاملتو بگو دیگه!

امین عشق شیث پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 18:43 http://amineshghesheis13.blogfa.com

سلام....بابا اوزیل خیلی بازیکن توپیه چون المانیه دیگه ......چرا بخش پخش زنده وبت اسمی از بازی المان نیست ولی تو پیام نما شبکه ۳ هم بازی با ترکیه و هم بازی با قزاقزستان رو زده ....نشون میده ولی تو وب تو نیست...........بابا نشون میده بابت اون حرفم باید معذرت بخوام از شبکه ۳.......به امید برد المان و بایرن.........عشق

بازی آلمان با ترکیه و قزاقستان تازه به برنامه پخش زنده اضافه شده و تا دیروز نبود.
به امید برد آلمان...

یویو جمعه 16 مهر 1389 ساعت 16:23

ایول مسعود جون خدایی خیلی توپه ایشالا بعد باخت های پیاپی بایر اوزیل و بقیه قراره بهمون حال بدن

اوزیل واقعا بازیکن محشریه. امشب کولاک میکنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد