وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دمیکلیس: به احتمال زیاد زمستان از بایرن جدا خواهم شد

  

به نقل از بیلد، مارتین دمیکلیس در مصاحبه ای اعلام کرد که آماده است در نقل و انتقالات زمستانی از بایرن جدا شود.

او در اینباره گفت: ما مشکلات زیادی با لوئیس ونگال داریم. در حال حاضر بایرن مشکلات زیادی در بوندسلیگا دارد و وضعیت زیاد خوبی در جدول ندارد و باید همه بازیکنان تمام توان خود را بگذارند تا تیم را به بالای جدول برسانند. من حتی حاضر هستم که در نیمه دوم به زمین بیایم و بازی کنم و به عنوان بازیکن ثابت هم نباشم اما ونگال به من این فرصت را نمیدهد. من زمان زیادی در فوتبال ندارم و باید به زودی از فوتبال خداحافظی کنم. به احتمال زیاد زمستان از بایرن جدا خواهم شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
افسانه پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 00:45

من ازش خوشم میاد کاش نمیرفت

شاید تا اون موقع نظرش عوض شه.

امین عشق شیث پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 11:39 http://amineshghesheis13.blogfa.com

سلام....این دمیکیلیس هم داره بازی در میاره ها........

فردا بازی بهترین تیم جهان عشق ما المان در برابر ترکیه امیدوارم که المان ها بازی رو ببرند ........

.................المان ها پیش به سوی جام.....................

حتما ترکیه رو میبریم.

گل مریم پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 11:40


اصلا به ج ه ن م! مسئولای بایرنم باید به موقع دست تو جیبشون می کردن دیگه!

وقتی دو سه تا باخت دیگه آوردن مجبور میشن تو زمستون دست به جیب بشن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد