وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: نمی خواهم هیچ چهره ی خندانی را ببینم

 

سومین شکست بایرن در هفته هفتم سبب شد تا هیئت مدیره بایرن با لغو حضور در جشن اکتبرفست بازیکنان را برای تمرینات بیشتر در حضور ونگال فرا خواند. 

در این اطلاعیه از سوی باشگاه بایرن آمده با توجه به وضعیت بحرانی تیم ،لوئیس ونگال برنامه حضور در جشن اکتبرفست را با جلسات تمرینی بیشتر جایگزین کرده است.

اولی هوینس در این خصوص میگوید: "نمی خواهم با توجه به وضعیت تیم هیچ چهره ی خندانی را ببینم و این تغییر برنامه را برای بیدار کردن تیم لازم میدانم. اکنون زمان آن رسیده است که ما باید چیزهای حاشیه ای را تا روشن شدن وضعیت تیم متوقف کنیم. موفقیت در لیگ قهرمانان بسیار خوب و عالی است اما ما با این وضعیت در بوندسلیگا نمیتوانیم خوشحال باشیم. همه ما باید هوشیارتر باشیم و سکوت در این اوضاع دیگر کافی است. ما از ماینتس 13 امتیاز عقب هستیم و این برای باشگاه بایرن فاجعه آور است من نمیتوانم چنین اختلاف امتیازی را در حالیکه فقط یک چهارم از فصل گذشته به یاد آورم. موفقیتهای فصل پیش و فینال لیگ قهرمانان و ادامه آن توسط بازیکنان در جام جهانی 2010 و وضعیت کنونی بایرن باعث شده است بازیکنان ما دچار سردرگمی شوند و به نظر نمیرسد اینها همان بازیکنان فصل پیش بایرن باشند."

با توجه به استراحت دو هفته ای برای بازی های ملی، بایرن میتواند تا تاریخ 16 اکتبر که میزبان هانوفر هست برای جبران نتایج و بدست آوردن پیروزی تلاش کند.

بکن باوئر رئیس افتخاری بایرن بر این باور است که در حال حاضر برای رسیدن به شرایط مطلوب بسیار دیر است. این کسری امتیاز باور نکردنی است و عملا جبران آن غیر ممکن است. او اضافه میکند با وجود این شرایطی که در تیم حاکم است شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که بایرن در خط پیروزی گام بردارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد