وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: ما در خانه حریفان همیشه خوب کار کرده‌ایم!

  

یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی تا قبل از بازی با ترکیه به فرم ایده آل خود می رسند.

وی افزود: درست است که تعدادی از بازیکنان دعوت شده به تیم ملی عملکرد خوبی را در فصل جدید به نمایش نگذاشته اند ولی این امر طبیعی است زیرا آنها یک تورنمنت سنگین را پشت سرگذاشته و نیرو و توان خود را در جام جهانی 2010 از دست داده اند و تا به فرم قبلی خود بازگردند زمان خواهد برد ولی با شناختی که از بازیکنان خود دارم مطمئن هستم که آنها تا قبل از بازی با ترکیه به فرم ایده آل خود می رسند.
لو در مورد عدم دعوت از بازیکنان جوانی همچون ماریو گوزته٬ لوئیس هولبی و آندره شوئرل گفت : هدف اصلی ما جوانگرایی در تیم ملی آلمان برای ساختن تیمی محکم و قوی در آینده است ولی نه قبل از بازی مهمی مقابل ترکیه. آنها خیلی جوان هستند و هنوز وقت دارند تا در تیم ملی آلمان بازی کنند. 
سرمربی تیم ملی آلمان همچنین نگران است که بازی هفته آینده شان مقابل ترکیه در رقابت‌های مقدماتی یورو 2012 در برلین به یک بازی خارج از خانه تبدیل گردد. این نگرانی از این بابت است که ترک های زیادی در پایتخت آلمان زندگی می کنند و می توانند برای حمایت تیم ملی خود به ورزشگاه المپیک برلین بیایند. او در این باره می گوید: می توانم این یا چیزی شبیه را تصور کنم. در رقابت‌های مقدماتی یورو2000 در مونیخ من یک تماشاگر بودم و چنین چیزی را مشاهده کردم. تعداد زیادی مردم ترک در برلین زندگی می کنند و انتظار می رود نیمی از آنها هواداران تیم ملی خودشان باشند و تیم من می تواند آنرا حس کند. 

در این رابطه لو به شوخی گفت: ما در خانه حریفان همیشه خوب کار کرده‌ایم!

وی افزود: آنها بازیکنان فوق العاده ای دارند.بیشتر از این آنها انگیزه بالایی دارند چراکه در جام جهانی2010 ضور نداشته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد