وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۱-۲ ماینتس؛ غول باواریایی هم حریف ماینتس نشد

 

شاگردان لوئیس ونگال هم نتوانستند نوار پیروزی های ماینتس را پاره کنند تا این تیم همچنان به شگفتی سازی هایش در رقابتهای این فصل بوندسلیگا ادامه دهد.

ماینتسی ها در پنج دیدار قبلی موفق به شکست دادن حریفان شده بودند اما پیروزی در مقابل هیچ یک از حریفان قبلی برای آنها به اندازه برد در این دیدار شیرین و روحیه بخش نبود.

تیم میهمان با اعتماد به نفسی که از صدر نشینی پیدا کرده بود، بازی را خود آغاز کرد و خیلی زود نیز به گل رسید و در دقیقه 18 بود که آلاگوئی دروازه بوت را باز کرد.

پس از این گل بایرنی ها تلاش بیشتری برای نزدیک شدن به دروازه حریف به خرج دادند تا اینکه در آخرین ثانیه های وقت های قانونی نیمه اول، اسونسون، مدافع ماینس دروازه تیمش را باز کرد تا دو تیم با تساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم روند بازی شرایط متعادل تری داشت تا اینکه زالای در فاصله 13 دقیقه مانده به پایان این دیدار، بار دیگر ماینس را پیش انداخت. حملات بایرنی ها در دقایق پایانی چاره ساز نبود و دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

با این پیروزی ماینس 18 امتیازی شد و به تنهایی و با اقتدار به صدر جدول تکیه زد. بایرنی ها علی رغم این شکست در همان رتبه هشتم باقی ماندند.

بازیکنان دو تیم:

بایرن مونیخ (4-2-3-1): بوت٬ پرانیچ، باداشتوبر، فن بویتن، لام٬ شواین اشتایگر، فن بومل٬ مولر، کلوزه (گومز75)، کروس (تیموشچوک 82)٬ اولیچ (آلتینتاپ 61)

ماینتس (4-3-1-2): وتکلو- بانگرت (شورله 64)، اسونسون، نووسکی، فوکس- کالیگیوری، کرهان، پولانسکی- هولتبی( زاباونیک 46)- آلاگوئی، زالای (هلر 82)

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا یکشنبه 4 مهر 1389 ساعت 16:16 http://friend10.blogfa.com

خیلی بازیه بدی بود
نیمه ی دوم دسته ما بووووود اما اونا گل زدن
تا اون بدشتوبر تو خط دفاع باشه همینه
تسلیت

باید ببینیم این نتایج به لیگ قهرمانان اروپا هم سرایت میکنه یا نه.
ولی من مطمئنم خیلی زود از این بحران در میام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد