وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تورستن فینک: هیچ چیز غیر ممکن نیست

 

تورستن فینک سرمربی تیم فوتبال اف سی بازل سوئیس و هافبک سابق بایرن و دورتموند  معتقد است تیمش میتواند در دیدار هفته آینده لیگ قهرمانان در سن یاکوب پارک قهرمان آلمان را شکست دهد.

او در این خصوص به یوفا گفته: "هیچ چیز غیر ممکن نیست. تیم ما از قدرت و تجربه کافی برخوردار است. اگر بایرن نتواند با صددرصد قدرت خود ظاهر شود ما حتمآ پیروز خواهیم شد. بایرن در سوئیس تیم بسیار محبوبی است. من پیش از این عضو بایرن بوده ام و بسیار خوشحالم که اکنون بایرن تیم قدرتمند سابق شده است."

تورستن فینک 42 ساله در باره حضورش در بازل سوئیس بعنوان سرمربی می گوید: "از حضور در اینجا بسیار خرسند هستم. باشگاهی فوق العاده به من پیشنهاد سرمربیگری داد که پتانسیل فتح جام ها را دارد. من هیچ برنامه ای برای ترک بازل در آینده ای نزدیک ندارم."

تورستن فینک متولد دورتموند و محصول آکادمی جوانان باشگاه فوتبال دورتموند است، اما هرگز برای تیم اصلی دورتموند به میدان نرفت همینطور برای تیم ملی فوتبال آلمان. فینک بین سالهای 1997 تا 2003 عضو تیم  اصلی بایرن و بین سالهای 2003 تا 2006 عضو تیم دوم بایرن بوده است.

نخستین تجربه سرمربیگری فینک در تیم اینگولشتادت بین سالهای 2007 تا 2009 بوده، پس از آن وی جایگزین کریستین گراس سرمربی کنونی باشگاه اشتوتگارت در بازل شد. او فصل گذشته موفق شد بازل را در لیگ و جام حذفی به قهرمانی برساند.

نظرات 1 + ارسال نظر
ماری پنج‌شنبه 1 مهر 1389 ساعت 19:49

یه چیز تو مایه های جنگ روانی!

برای خالی نبودن عریضه یه چیزی گفته.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد