وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: بایرن هیچ بازیکنی از آمریکای جنوبی نمی‌خرد

 

جیووانی البر٬ مهاجم سابق بایرن مونیخ اعلام کرد مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا هیچ بازیکنی از آمریکای جنوبی در دو سال آینده جذب نخواهد کرد.

البر که اکنون 38 ساله است به عنوان مشاور بایرن در زمینه خرید بازیکن از آمریکای جنوبی فعالیت می کرد اما در پی این تصمیم از طرف باشگاه دیگر این سمت را در اختیار ندارد. 

البر به نشریه بیلد گفت: آنها بعد از جام جهانی به من گفتند در دو فصل آینده بازیکنی از آمریکای جنوبی جذب نخواهند کرد بنابراین به من در نقش مشاور آمریکای جنوبی نیاز ندارند. من تصمیم آنها را درک میکنم اما به عقیده من جذب نکردن هیچ بازیکن برزیلی اشتباه است. بدون بازیکن بزریلی در تیمتان قادر به فتح لیگ قهرمانان نخواهید بود. دیدیم که در سال 99 چه اتفاقی افتاد، بایرن برزیلی نداشت و باخت اما در 2001 دو برزیلی داشتند و فینال را بردند. من در این چند سال به بایرن پیشنهاد دادم رامیرس (چلسی) و میشل باستوس (لیون) را جذب کنند اما آنها به دنبال بازیکنان دیگر رفتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Mazyar شنبه 27 شهریور 1389 ساعت 19:26 http://www.Dortmund.Blogfa.com

سلام امیرحسین جان
با (مهمترین مطلب سال) آپم منتظرت هستم.
منتظرتمااا
یاعلی
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد