وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: رم حتی یک فرصت گلزنی هم خلق نکرد

 

لوئیس ونگال، سرمربی هلندی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی به بررسی عملکرد رم در دیدار چهارشنبه شب ورزشگاه آلیانس آره نا پرداخت.

ونگال از فوتبال تدافعی جلوروسی در دیدار چهارشنبه شب راضی نبود؛ چرا که اکثر بازیکنان رم در پی توپ بودند ولی این مربی هلندی از سبک عملکرد تیمش راضی بود.

در پایان این دیدار٬ لوئیس ونگال در صحبتهایی به روزنامه اکیپ گفت: «فکر می کنم که ما خیلی خوب بازی کردیم. ما به خوبی می دانستیم که آنها برای ارائه بازی تدافعی به میدان می آیند ولی بعد از 70 دقیقه رم مهار شد. هواداران ما باید درک کنند که به اندکی زمان برای مهار آنها نیاز داشتیم، چرا که می بایست توپ را به خوبی به گردش دربیاوریم. ما دو گل خوب را به ثمر رساندیم و می توانستیم به دو گل دیگر نیز برسیم. رم حتی یک فرصت گلزنی هم خلق نکرد، 10 بازیکن آنها به دنبال توپ بودند. شاید این اصلا تماشایی نبود ولی آنها واقعا خسته شدند. در بین دو نیمه من به بازیکنانم گفتم که به کارشان ادامه دهند و بدین ترتیب ما فرصتهای متعددی برای گلزنی خلق خواهیم کرد. رم مثل اینتر در دیدار فینال فصل گذشته بازی کرد و من اصلا این سبک بازی را نمی پسندم. شاید شما دوست داشته باشید این سبک فوتبال را تماشا کنید که 10 نفر دنبال توپ می دوند ولی من اصلا این شیوه را دوست ندارم.»

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 25 شهریور 1389 ساعت 13:43

مربی به این میگن
فوق العادست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد