وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانس یورگ بوت: می خواهیم این فصل نیز به فینال چمپیونزلیگ برسیم

 

بایرنی ها سال گذشته توانستند علاوه بر قهرمانی در دو جام داخلی، به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز برسند و قصد دارند این فصل نیز بار دیگر حضور در فینال معتبرترین جام قاره را تجربه کنند.

آنها در اولین دیدارشان در رقابتهای این فصل فردا شب مقابل رم قرار خواهند گرفت و هانس یورگ بوت، دروازه بان باواریایی ها اعلام کرد که آنها به دنبال هر سه امتیاز بازی هستند.

او در مصاحبه با سایت اختصاصی بایرن گفت: "ما از شکست در فینال سال گذشته بسیار عصبانی  هستیم و می خواهیم آن را جبران کنیم. این مسئله موجب شده تا ما انگیزه زیادی برای رقابتهای این فصل داشته باشیم و می خواهیم تا جایی که می شود، صعود کنیم. البته بازی در لیگ قهرمانان همیشه سخت است و باید خوش شانس باشید و قرعه خوبی نصیب تان شود. ضمن اینکه باید روز خوبتان باشد. اما فصل گذشته ثابت کرد که لازم نیست برای رسیدن به فینال جز مدعیان باشید. این مسئله انگیزه زیادی برای فصل جاری به ما داد. ما باید حتما از گروه مان صعود کنیم اما این کار آنطور که بقیه فکر می کنند، آسان نیست. رم تیم بزرگی است و نایب قهرمان ایتالیا شده اند. کلوژ در سال های اخیر در رومانی بسیار موفق بوده است.  تیم های رومانیایی از کیفیت خوبی برخوردارند. ما باسل را هم دست کم نمی گیریم. ما مصمم هستیم که به مرحله بعد صعود کنیم. ما در اولین  بازی مقابل رم در خانه بازی می کنیم و در دیدارهای خانگی باید پیروز شد.  پیروزی در اولین دیدار همواره نشانه مثبتی است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد