وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: عاشق رئال بودم ولی فراموشش کردم

 

شاید انتقال ریبری به رختکن رئال می توانست یکی از جنجالی ترین و بزرگترین انتقالهای سالهای اخیر لالیگا لقب بگیرد. این ستاره فرانسوی در صحبتهایش علنا از تمایلش برای پیوستن به رئال مادرید گفته بود و سران باشگاه مادریدی نیز آماده بودند تا با پرداخت مبلغ هنگفتی او را به رختکن تیمشان بیاورند ولی در نهایت این انتقال صورت نگرفت و اکنون خود این ستاره فرانسوی در صحبتهایی از آنچه در ذهنش می گذشت صحبت کرده است.

ریبری در گفتگو با روزنامه کیکر در این رابطه گفت: «عشق بزرگی بود ولی الان به گذشته تعلق دارد. می دانم که مورینیو سبک و شیوه بازی مرا خیلی دوست دارد ولی مهمترین نکته این است که دریافتم که بهترین کار برای من، تمدید قراردادم با بایرن است. پیش از این عاشق رئال مادرید بودم ولی این بحث مربوط به گذشته است. من دو سال فوق العاده و یک سال سخت را در بایرن سپری کرده ام. اکنون می خواهم دوباره لبخند بزنم. فکر می کنم که بار دیگر ریبری خندان را خواهیم دید. می خواهم ثابت کنم که خودم هستم، همان ریبری قبلی و تغییری نکرده ام و نهایت تلاشم را به کار خواهم گرفت.»

ریبری در این بخش از صحبتهایش به مشکلات فراورزشی و رسوایی های اخلاقی ای که در زندگی شخصی اش پیش آمد و تاثیر منفی بدی در زندگی ورزشی اش در ماه های اخیر داشت، اشاره کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد