وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: دیگر دردی در رانم احساس نمی کنم

 

آرین روبن، ستاره مصدوم بایرن مونیخ، اعلام کرد که دیگر از ناحیه ران مصدومش احساس درد نمی کند اما از اینکه نمی تواند تیمش را همراهی کند، تحت فشار زیادی قرار دارد. 

او همچنین در مورد حضورش در جام جهانی صحبت کرد و گفت که پیش از پاره شدن همسترینگش، هیچ مشکلی احساس نمی کرد.

او در مصاحبه با شبکه تی زد گفت: "من از نظر فیزیکی هیچ مشکلی ندارم. من در رانم هیچ دردی احساس نمی کنم. این دقیقا چیزی است که شرایط را برای من دشوار می کند. آنچه مشخص است این است که بازگشتم به میادین مدتی طول می کشد. شاید بیشترین چیزی که تحمل این شرایط را دشوار می کند، وضعیت روحی است. "

مصدومیت روبن موجب درگیری بین فدراسیون فوتبال هلند و باشگاه بایرن شد اما او ترجیح می دهد در این مورد صحبت نکند.
" من نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و حتی نمی خواهم در این مورد فکر کنم. مهمترین مسئله این است که بار دیگر به آمادگی کامل برسم و بتوانم برای بایرن بازی کنم. بقیه مسائل اهمیتی ندارد."

نظرات 1 + ارسال نظر
بهار دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 21:56 http://noghte-adab.blogfa.com

سلام خوبی؟
خدا رو شکر روبن برگرده خیلی بهتر میشه.راستی چرا بایرن انقدر روی غرامت گرفتن از هلند مصممه؟نگیره بهتر نیست؟

سلام مرسی.
دیگه اینا کارای مدیریتیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد