وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بلاتر: فدراسیون فوتبال هلند برسرماجرای روبن به بایرن بدهکار نیست

 

سپ بلاتر، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در صحبتهایی به جنگ لفظی میان سران باشگاه بایرن مونیخ و مسئولان فدراسیون فوتبال هلند برسر مصدومیت آرین روبن پایان داده است.

بلاتر در گفت و گو با «اشپورت بیلد» در  این رابطه گفت: «تمام اتحادیه های فوتبال تیم های ملی شان را بیمه کرده اند. الان سران باشگاه بایرن درخواستی را ارائه کرده اند ولی این خیلی دیر است. اگر فیفا به جای پرداخت 40 میلیون یورو به اتحادیه ها و باشگاه ها، خود بازیکنان را بیمه می کرد، شاید پول کمتری در می آوردیم ولی نمی توان همه چیز را با هم خواست.»

روبن اندکی پیش از آغاز رقابتهای جام جهانی از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم شد و شانس حضور در اکثر دیدارهای مرحله گروهی تیمش را از دست داد ولی به طرز معجزه آسایی به میادین ورزشی بازگشت و در مراحل حذفی برای هلند به میدان رفت و به عنوان مثال در فینال 120 دقیقه‌ای جام هم مقابل اسپانیا به میدان رفت ولی پس از بازگشت به مونیخ در ماه آگوست مشخص شد که عضله پای روبن پارگی 5 سانتی متری دارد.

دراین میان، سران باشگاه بایرن تهدید کرده اند که از مسئولان فدراسیون فوتبال هلند شکایت خواهند کرد تا بدین ترتیب هلندی ها دستمزد روبن در طول مدت مصدومیتش را بپردازند ولی طبق گفته های بلاتر، سران فیفا به اندازه کافی به بایرن پول خواهند پرداخت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد