وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیدینگ: در انتظار دیدار مقابل آلمان در برلین هستم

 

تیم ملی ترکیه در دیدار شب گذشته اش مقابل بلژیک در مرحله مقدماتی یورو 2012 به زحمت افتاد اما در نهایت با گل دقایق پایانی آردا توران به پیروزی 3-2 دست پیدا کرد؛ و گاس هیدینگ، سرمربی هلندی این تیم، از دومین پیروزی پیاپی شاگردانش بسیار خوشحال است.

او در مصاحبه با سایت یوفا گفت: "من می خواهم تیمم بازی های خوبی ارائه دهد و از موقعیت های گلزنی اش به خوبی بهره ببرد. اگرچه عقب افتادیم اما شیوه بازی مان در نهایت نتیجه را به نفع ما کرد. وقتی به دو بازی اولمان فکر می کنم، واقعا لذت می برم. هدف ما این بود که از دو بازی ابتدایی امتیاز کامل به دست بیاوریم. رسیدن به این هدف موجب شد تا با آسودگی بیشتری در دیدارهای بعدی حضور پیدا کنیم. من در انتظار دیدار مقابل آلمان در برلین هستم."

تیم های ترکیه و آلمان با دو پیروزی در دو دیدار ابتدایی با شش امتیاز در صدر گروه قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد