وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر ژرمنها پس از پیروزی برابر آذربایجان

 

سرمربی و برخی بازیکنان تیم ملی آلمان هر یک در مصاحبه هایی جداگانه نظر خود را راجع به برد برابر آذربایجان بیان کردند. در ادامه نظر ژرمنها را پس از برد دیشب برابر آذربایجان خواهید خواند.

یواخیم لو 

یواخیم لو، مربی آلمان از تیمش به دلیل کیفیت هجومی و میل فراوان به گلزنی ستایش کرد: تیم ما به ترکیبی عالی رسیده. دوست دارم دوباره چنین نمایشی را ببینم. حتی وقتی با سه گل از حریف پیش افتادیم، به بازی رو به جلو خود ادامه دادیم و کار گروهی زیبایی داشتیم. در این دقایق از تماشای بازی واقعا لذت بردم. آن موقع هرشخصی بازی تیم را می‌دید، قطعا تایید می‌کرد تیم ما اکنون به پختگی رسیده که همه چیز را بصورت خودکار انجام می‌دهد. در این بازی پودولوسکی خوش درخشید. وی با عزم و اراده‌ای قوی، بازی کرد و بسیار دوید. او نشان داد مهره‌ای غیرقابل چشم‌پوشی در تیم ملی است.

 

فیلیپ لام

فیلیپ لام، کاپیتان آلمان هم نظرات مربی را تایید می‌کند: شش گل زدیم و باید هم راضی باشیم. تیم ما باید برای تفریح بازی کند و گل بزند. با وجود آن که یک گل خوردیم اما همه راضی هستیم.

 

مانوئل نویر

اما یک بازیکن کاملا راضی نیست. مانوئل نویر اشتباهی مرتکب شد که منجر به گل تسلی‌بخش آذربایجان شد. دروازه‌بان شالکه می‌گوید: می‌خواستیم دروازه را بسته نگه داریم. گلی که خوردیم احمقانه بود و به روشنی آزارمان داد. روحیه آفریقای جنوبی را همچنان حفظ کرده‌ایم و امیدواریم ادامه یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد