وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گومز: بایرنی ها پیشنهاد لیورپول را رد کردند

 

ماریو گومز، در صحبتهایی اعترافات جالبی را برزبان آورده است. این ستاره آلمانی در صحبتهایی اعلام کرده که در یک قدمی پیوستن به لیورپول بوده ولی سران باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفتند تا مانع از انتقال او با قراردادی قرضی شوند.

گومز در صحبتهایی به روزنامه بیلد گفت: «من گفته بودم که اگر بایرن را ترک کنم به خارج از آلمان می روم. سپس این پیشنهاد هیجان انگیز از لیورپول رسید. من پیشنهاد انتقال قرضی را به صورت جدی مورد بررسی قرار دادم و با اعضای خانواده و نامزدم مشورت کردم، چون فقط می خواستم که بازی کنم. ولی سران بایرن این احساس را به من القا کردند که در انتظار آینده ای روشن با من هستند و از همین رو دیگر بحث بر سر انتقال من ادامه نیافت.»

گومز در تابستان سال گذشته و با قراردادی حدود 30 میلیون یورو از اشتوتگارت به بایرن مونیخ پیوست. او شروع خوبی با بایرن داشت ولی پس از تعطیلات زمستانی حضورش در ترکیب باواریایی ها کمرنگ تر از قبل شد. در فصل جدید بوندسلیگا هم گومز را در رختکن باوارایی ها می بینیم ولی در لیست مهاجمان ونگال، نام او پس از میروسلاو کلوزه و ایویکا اولیچ دیده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد